Marco Mariën

Mijn naam is Marco Mariën (1974). Mijn passie is samen muziek maken! Ik heb mij ruim 25 jaar met koorbegeleiding, en later ook met koordirectie bezig gehouden. Na mijn opleiding is het arrangeren van muziekwerken ook een belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden geworden. Naast het muzikaal begeleiden van koren geef ik pianolessen aan huis en verzorg ik cursussen in muziektheorie. Het omvormen van b.v. een mooie popsong tot een goed zingbaar en strak close-harmony-arrangement is  een vak apart, waarin ik me de afgelopen 25 jaar heb bekwaamd. Bij alle bewerkingen geldt dat het stuk er altijd op vooruit moet gaan. Het plezier beleven aan mooie muziek blijft natuurlijk het hoofddoel, zowel bij repetities als bij uitvoeringen.

Combo

Wim Adriaans: Drums